تحقیق دزدگير اتومبيل مجهز به 3 تايمر (ورود، خروج و آلارم)

دسته بندي : مهندسی » مهندسی برق و الکترونیک
دانلود تحقیق با موضوع دزدگير اتومبيل مجهز به 3 تايمر (ورود، خروج و آلارم)،
در قالب word و در 47 صفحه، قابل ویرایش، شامل:

امکانات و مشخصات
مشخصات فني
دزدگیر
لیست قطعات
مقاومت
خازن
قطعات نيمه‌ هادي
رله
ترانزيستور
ساختمان ترانزيستور
ترانزيستور C3330
شرح کار مدار
آژير به عنوان دزدگير اتومبيل
فهرست قطعات
و ...


بخشی از متن تحقیق:
امروزه دزدگيرها در جوامع بشري كاربردهاي فراواني يافته‌اند. به علت سرقتهاي زيادي كه در زندگي روزمره‌ي ما اتفاق مي‌افتد، دزدگيرها بخشي از لوازم و ملزومات ضروري زندگي انسانها مي‌باشد.
دزدگيرها معمولاً در اماكن، اتومبيل‌ها و … به كار برده مي‌شوند و بسته به نوع استفاده از آن و شرايط محيطي با تكنيك‌ها و روش خاصي ساخته مي‌شوند و به بازار عرضه مي‌گردد.
دزدگيرها يا آژيرها با توجه به شرايط محيط و نوع استفاده از آن به چندين دسته تقسيم مي‌شوند كه به چند دسته از آنها اشاره مي‌كنيم.
دزدگيرها اغلب حالت مكانيكي يا الكترونيكي دارند كه مي‌شود گفت كه مكانيكي‌ها اغلب در اماكن و ساختمان‌ها بكار گرفته مي‌شوند و الكترونيك‌ها بيشتر در اتومبيل‌ها و … بكار مي‌روند.
دزدگيرها را مي‌توان با توجه به حساسيت آنها نيز تقسيم‌بندي كرد. بدين صورت كه بعضي از آنها به ضربه، صدا، نور، جسم متحرك و … حساس بوده و با توجه به عملكرد آنها حساسيت آنها تنظيم مي‌شود و حساسيت آن بستگي به شرايط كار دارد.
اغلب دزدگيرها كه به صورت مكانيكي كار مي‌كنند، در ساختمان‌ها و اماكن بكار مي‌روند. بدين صورت كه بيشتر عمل فيزيكي صورت مي‌گيرد كه بر روي درب يا پنجره نصب مي‌شود، در مواقع اضطراري آژير به صدا درمي‌آيد. البته از دزدگيرهاي الكترونيكي نيز استفاده مي‌شود كه حساس به ضربه يا شيء متحرك در زمان فعال بودن آنهاست كه اگر شيء خارجي در محل قرار گيرد يا آژير بصدا درخواهد آمد ...
دسته بندی: مهندسی » مهندسی برق و الکترونیک

تعداد مشاهده: 10269 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 41

حجم فایل:863 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 47 صفحه، قابل ویرایش.