تحقیق کارآفرینان برجسته جهان

دسته بندي : عمومی » سایر
دانلود تحقیق با موضوع کارآفرینان برجسته جهان،
در قالب word و در 12 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
مارتا استوارت میلیاردر خانه داری در جهان
اکیو مورتیا موسس شرکت سونی
کارلوس گوسن مدیر کمپانی نیسان ژاپن و رنوی فرانسه
اغلب طرح تجاري را «رويايي بلند پروازانه» مي‌دانند و از آن انتقاد مي‌کنند، ولي شايد در مرحله راه‌اندازي کار مهم‌ترين سند کارآفرين باشد. سرمايه‌گذاران بالقوه به سرمايه‌گذاري در فعاليت کارآفرينانه نوپا علاقه نشان نمي‌دهند، مگر آنکه طرح تجاري تکميل شده باشد. به علاوه، طرح تجاري به کارآفرين کمک مي‌کند به دورنمايي از نيازهايي موجود دست يابد. هيچ‌کس بهتر از مارتا استوارت به اهميت اين موضوع دست نيافت. وي با راهبرد و برنامه‌ريزي تجاري دقيق که لازمه يکپارچه‌سازي اهداف تجاري در بين تعداد زيادي از فعاليتهاي اقتصادي است توانست به موفقيت چشمگيري نايل آيد 
مارتا استوارت در شهر جرسي به دنيا آمد و او را مارتا کوستايرا ناميدند و در شهر ناتلي در ايالت نيوجرسي بزرگ شد. در بيشتر دوران بزرگسالي خود به ‌عنوان کارآفرين مطرح بود. در دوران تحصيل در کالج برنارد به ‌طور فعال مدل لباس طراحي مي‌کرد و پس از فارغ‌التحصيلي به شغل کارگزاري سهام روي آورد. به واسطه اين شغل، اطلاعات مهمي درباره بازار سهام به دست آورد که بعدها زماني که تصميم گرفت فعاليت کارآفرينانه‌اش را آغاز کند بسيار ارزشمند بود. حتي زماني که کارگزار سهام بود، علاقه شديدش به يافتن راههاي نو و خلاقانه براي پخت و پز، تزيين، باغباني، و سرگرمي اغلب اوقات آزادش را مي‌گرفت. از آنجا که براي بسياري از سوالهايش در زمينه نامبرده منابعي نبود، به اين فکر افتاد که افراد زياد ديگري از يافته‌هاي جديدش سود خواهند برد. از اين رو، در 1982 نخستين کتاب خود را از سري کتابهاي چگونه، با عنوان سرگرمي با انتشارات کلارکسون پوتر چاپ کرد. تا کنون بيش از 500000 نسخه از اين کتاب در 30 چاپ به فروش رسيده است. پس از موفقيت نخستين کتابش، چندين عنوان کتاب ديگر نيز با انتشارات کلارکسون پوتر منتشر کرد که درباره آشپزي، باغباني، ازدواج، و تزيينات کريسمس بودند. 
هر ايده نويي به شمار متعدد کالاها و خدمات درآمدزاي موجود اضافه مي‌کرد و با اين کار نياز به مديريت و کنترل تخصصي را هر چه بيشتر روشن مي‌ساخت. مارتا مي‌ديد که امکان افزايش موفقيتش وجود دارد، بدين شکل که مي‌توانست سري کتابهاي چگونه خود را در رسانه‌هاي ديگر از جمله مجلات، راديو، و تلويزيون نيز منعکس کند. حتي آماده بود مجله خود را منتشر کند و با اين کار بسياري از موضوعهايي که باعث موفقيت پيشينش در چاپ کتاب شده بود کاملاً مشخص مي‌شد. در آن مرحله، به طرح تجاري نياز داشت تا هدايت و يکپارچه‌سازي تمام کالاها و خدمات تجاري موجود را انجام دهد. اين طرح همچنين هدايت تلاشهاي ديگري را به ويژه با شروع فعاليت مجله جديد به عهده داشت. در نتيجه لازم بود بودجه لازم را از خارج سيستم تأمين کند. 
دسته بندی: عمومی » سایر

تعداد مشاهده: 4027 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: Word

تعداد صفحات: 12

حجم فایل:144 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 12 صفحه، قابل ویرایش.