تحقیق طراحي بسته بندي

دسته بندي : عمومی » سایر
دانلود تحقیق با موضوع طراحي بسته بندي ،
در قالب word و در 98 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
مقدمه
طراحي بسته بندي در دنياي امروز يكي از هيجان انگيزترين عرصه ها در بازار توليد و مصرف است كه با مددگيري از صنايع و فنون مختلف مرزهاي متعددي را گذرانده است. تمامي كوششهايي كه صرف طراحي يك بسته مي گردد و هنگامي به هدف خود دست 
مي يابد كه خريدار و مصرف كننده با رؤيت بسته مورد نظر ضمن كسب اطمينان از سلامت محتوي بسته، بدليل قدرت و گيرايي طراحي بسته مورد نظر، مجذوب شده و آن را خريداري نموده و يا در بازارهاي بدون رقابت با اطمينان به مصرف برسانند. 
هيچ طراحي نمي تواند قبل از كسب اطلاعات موثق طرح خود را به عموم ارايه نمايد. زيرا هيچ گاه دو مشتري به يكديگر شبيه نيستند. و هر فرد رفتار و انتظارات مختلفي از چيزي كه خريداري مي نمايد دارد و علاوه برآن مشتريها نياز خود را از چندين منبع تأمين مي نمايند كه بيانگر نحوة ارزيابي آنها از جنبه هاي مختلف كالاهايي است كه خريداري مي كنند. از قبيل كيفيت كالا، قيمت و…
بخش نظري پروژه:
تعيين عنوان پروژه: 
طراحي استايل عطر زنانه و مردانه براي آلفارومئو
تعين استراتژي و اهداف پروژه: 
رسيدن به يك استايل مناسب براي ست عطر زنانه و مردانه آلفارومئو بصورتي كاملاً هماهنگ با شخصيت محصولات آلفارومئو و حفظ اصول بنيادين و كلاسيك آلفاهاي قديمي.
1- شناسايي مسئله
تعريف و تفسير شكل و تعيين طبقه استفاده گر:
كمپاني آلفارومئو يك كمپاني با سابقه توليد بسيار زياد نزديك به يك قرن بوده و در طول اين مدت محصولاتي شاخص در نوع خود توليد نموده است كه با توجه به قدمت كمپاني، اين مارك، يك مارك بسيار شناخته شده و قابل اطمينان در سطح بازارهاي اروپا مي باشد. و همواره شنيدن نام آلفارومئو احساس وجود يك كالاي مدرن كه همچنان به اصول اوليه طراحي خود پايدار مي باشد را بوجود مي آورد. 
به طور خلاصه محصولات آلفارومئو از نمونه هاي بارز طراحي پست مدرن مي باشند و همواره در زيبايي مثال زدني بوده اند. اين مزيت به اين كمپاني اين اجازه را داده است كه Range متنوعي از محصولات جانبي را در كنار اتومبيهاي خود توليد كند كه از محبوبيت بالايي نيز برخوردارند. اين محصولات،‌ هم در كنار اتومبيلها و هم بصورت جداگانه در فروشگاههايي با نام بوتيك آلفارومئو به فروش مي رسند.
در سالهاي اخير حركتي آغاز شده است مبني بر عرضه عطر و ادكلن از طرف شركتهاي اتومبيل سازاي مشهور و تعبد. از جمله jagvar, Lamborghini. Ferrari  با نگاهي كوتاه به اين اسامي در مي يابيم كه نامهاي فوق علاوه بر مزيتهاي تكنولوژيكي داراي نوعي حس اومانيك و كلاسيك نيز مي باشند. كه، پتانسيل فروش عطر، بواسطة اين نامها از نطر رواني را فراهم مي آورد. 
از طرفي طبق تحقيقات انجام شده، مشخص شد كه جاي خالي عطر و ادكلن در ميان انواع متنوع محصولات جانبي آلفارومئو احساس مي شود و با توجه به اينكه نام آلفارومئو نيز مانند ديگر نامهاي قيد شده. يك نام پرآوازه و در عين حال داراي نوعي حس كلاسيك و رومانيك مي باشد لذا، شرايط لازم براي عرضه عطر و ادلن از طرف آلفارومئو را فراهم مي نمايد. به همين دليل هدف من در اين پروژه، پر كردن جاي خالي اين محصول و اين حلقة گم شده در ميان اين محصولات بوده و سعي در رفع اين مشكل خواهيم داشت. 
استفاده كنندگان از اين محصول به دو دسته طبقه بندي مي شوند. 
دستة اول افرادي هستند كه خود خريدار اتومبيل آلفارومئو مي باشند و اين ست به عنوان هديه از طرف كمپاني به آنها داده خواهد شد. 

دسته بندی: عمومی » سایر

تعداد مشاهده: 1137 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: Word

تعداد صفحات: 98

حجم فایل:235 کیلوبایت

 قیمت: 50,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 98 صفحه، قابل ویرایش.