تحقیق دستيابي به الگوهاي پيشرفته در سازمان و تشكيلات

دسته بندي : عمومی » سایر
دانلود تحقیق با موضوع دستيابي به الگوهاي پيشرفته در سازمان و تشكيلات ،
در قالب word و در 24 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
مقدمه:
نظام مهندسي مشاور و نظارت ايران بر دو پايه شكل گرفته و از طريق دوساختار و سازمان مختلف مورد تاييد و نظارت قراردارد.
1- ساختار ارزيابي و طبقه بندي سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور.
اين سازمان كه قبلا بعنوان وزارت برنامه بودجه و بعدا بنام سازمان برنامه و بودجه فعاليت داشت و اخيرا با نام سازمان مديرت و برنامه ريزي كشور فعاليت هاي خود را تجديد سازمان داده است در شاخه معاونت فني خود ساختار طبقه بندي تاييد صلاحيت و نظارت بر فعاليت مهندسي مشاور را اداره مي كند.
آئين نامه تشخيص صلاحيت اين سازمان كه به تاييد كميسيون فني هيأت دولت رسيده است ساختار مسئول و قانوني براي تشخيص صلاحيت مهندسين مشاور و پيمانكاران كشور است  كه طبق الگوهاي‌ائين نامه مشاورين و پيمانكاران و سازندگاتن متقاضي كار كشوررا برحسب نيروي كار ماهر و تخصصي تاسيسات و امكانات اجرائي و سازماني ، سوابق اجرائي حقوقي و حقيقي و بالاخره تجهيزات تخصصي كه دراختيار دارند، ارزيابي و طبقه بندي مينمايند و صلاحيت هر واحد  را بر حسب نوع و ميزان كار اجرائي تعيين مي نمايد. همچنين بصورت مستمر فعاليت وحسن اجراي كار و مزاعات ضوابط مورد كنترل و نظارت قرار مي دهد. علاوه براين سازمان مذكور بعنان حكم قانوني و مرضي الطرفين ومورد اعتقاد اختلافات ناشي از طراحي و مهندسي، قيمت و فهرست كار و ختلافات ناشي از تورم و يا تغيير حجم و ميزان و نوع كار را بين كارفرا وطرفهاي مختلف قرارداد بررسي و قضاوت مي كند. نقش سازمان برنامه وبوجه بويژه از طرف روكت تعيين مي وشد بسيار اساسي است بطوري كه هيچ دستگاه دولتي نمي تواند بدون نظر ونظارت اين سازمان از خدماتمشاورين و پيمانكاران طبقه بندي نشده  استفاده نمايد و پرداخت هر گونه وجي براي اين قرار دادها خارج از ضوابط مذكور غير قانوني است.
علاوه بر اين سازمان مذكور در زمينه مدارك فني انواع مختلف قراردادهاي تيپ و دستورالعمل ها و روش هاي اجرائي مهندسي و استاندارد هاي اجرائي راجهت بهره‌برداري كارفرمايان، مشاورين و پيمانكاران اجرائي تهيه و بصورت نشريات مختلف دراختيار علاقمندان قرار داده است.
مهندسين مشاور لزها كه بعنوان  محل كار آموزي اينجانب انتخاب ومورد توافق قرار گرفته است نيز يكي از مشاورين تأييد صلاحيت شده از طرف سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور است كه بصورت حقوقي و بصورت شركت مهندس مشاور ارزيابي و تأييد شده است.

دسته بندی: عمومی » سایر

تعداد مشاهده: 269 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: Word

تعداد صفحات: 24

حجم فایل:241 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 24 صفحه، قابل ویرایش.