تحقیق آموزش پاورپوینت

دسته بندي : مهندسی » مهندسی کامپیوتر
دانلود تحقیق با موضوع آموزش پاورپوینت،
در قالب word و در 70 صفحه، قابل ویرایش.

فهرست:
تاریخچه
عکس گرفتن  
ضبط صدا 
IMPORTکردن عکس   
FLASH 
نرم افزار FX  
VISUAL BASIC      
نمای کلی  
CHECKBOX        
LABEL           
INPUT BOX         
COMMAND BUTTON        
IMAGE        
کدنویسی   
طراحی BUTTON        
MMB 
اشنایی کلی با نرم افزار                                                                                        شیTEXT  
SCRIPT 
اسکریپت نویسی     
FLIE 
EDIT   
VIEW  
PROJECT 
PAGE  
OBJECT 
ARRANGE  
EFFECT
گذاشتن صدا                  
مسیر دهی                                     
SNAGIT 
معرفی   
امکانات موجود در SNAGIT 
نیازمندی های لازم جهت نصب  
IMAGE CAPTURE   
VIDEO CAPTURE                                                                 

بخشی از متن تحقیق:
تاریخچه
POWER POINT یک برنامه کامپیوتری و بخشی از مایکروسافت افیس است و از ان در تهیه و نمایش اسلاید در مانتور ویا پرده نمایش استفاده می شود .  POWER POINT   برای نخستین بار در سال 1987 توسط شرکت فورتات  در سلنی وپل کالیفرنیا با نام PRESENTER جهت ویندوز 2 طراحی شد. مایکروسافت توانست شرکت فورتات را در سال 1998 خریداری و امتیاز ان را از ان خود کند . در همان سال الدوس شرکت دیگر سازنده نرم افزار های گرافیکی مستقر در کالیفرنیا PRESENTATION 1.0 نرم افزار طراحی اسلاید مخصوص کامپیوترهای مکینتاش را به بازار فزستاد.هاروارد گرافیکس ,ای بی ام فری لنس و پلیکانس از دیگر رقبای مایکروسافت بودند .در ماه می 1988 مایکروسافت نام نرم افزار را به پاورپوینت نسخه2 تغییر داد و سپس دو سال  بعد در می 1990 اولین تولید پاورپونت برای ویندوز 3 ودر فوریه 1994 نسخه7 را اماده تولید کرد . در این زمان مایکروسافت در تلاش برای بازاریابی نرم افزار خود با نام افیس برنامه پاورپونت را هم د ران گنجانید .در سال 1997 نسخه 97 و سر انجام در ماه جون سال 1999 افیس 2000 توسط مایکروسافت به خریداران عرضه شد .پاورپوینتدر افیس 2000 و اکس پی هم قرار دارد و از نرم افزار های محبوب مردم و مراکز کسب وکار است .روش قدیمی نشان دادن اسلاید نشان دادن دست نوشته ها و عکس های غیر متحرکی بود که به ترتیب با دست و با استفاده از پروژکتور OVERHEADتعویض می شدند. نمایش اسلاید در سخنرانی ها و سمینار ها از اهمیت ویژه ای بر خوردار است .نرم افزار  POWER POINT يکي از برنامه هاي بسته نرم افزاري OFFICE به شمار مي رود که با آن مي توانيد مجموعه اسلايدهايي که متن را با متن هاي رسم شده CLIPART ، عکس، صدا، تصوير ، و حتي جلوه هاي ويژه متحرک نمايش دهيد. پس ميتوانيد کارتان را به اسلايدهاي 35MM تبديل کنيد . علاوه بر اينها چون POWER POINT يک PACKAGE است ميتوانيد سند هاي WORD ، کاربرگهاي EXCEL را به صورت گرافيک و متن و به POWER POINT اضافه نماييد. 
به وسیله این نرم افزار شما قادر خواهید بود با کمترین هزینه برنامه های نمایشی (PRESENTATION)پر قدرت وموثری تولید کنید.تصاویر به خواست شما در صفحه وارد شده ,با نظمی که دلخواه شماست بر روی صفحه قرار می گیرند.و با اراده شما و با ترتیبی که مشخص می کنید از صفحه خارج می شوند.موسیقی و زمان بندی این برنامه نمایشی قابل انتخاب و طراحی است و شما می توانید انواع متون را با زبان های مختلف حتی به کمک جلوه های WORDARTوارد صفحه کنید.
در حقيقت POWER POINT قسمت سمعي – بصري برنامه OFFICE است. برنامه POWER POINT با نصب برنامه OFFICE در سيستم شما ديده مي شود. 
جهت نصب و اجرای نرم افزارهای OFFICE که POWER - POINT نیز شامل آن می شود ، نیاز به سیستمی با مشخصات ذیل می باشد : 
دسته بندی: مهندسی » مهندسی کامپیوتر

تعداد مشاهده: 2564 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: Word

تعداد صفحات: 70

حجم فایل:587 کیلوبایت

 قیمت: 60,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 70 صفحه، قابل ویرایش.