تحقیق شناخت كاربردي Iptable

دسته بندي : مهندسی » مهندسی کامپیوتر
دانلود تحقیق با موضوع شناخت كاربردي Iptable،
در قالب word و در 56 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
نهادهاي مورد استفاده در اين سند : اين نهادهاي در سند زمان دستورات ، فايل و ديگر اطلاعات خاص استفاده مىشوند . 
-گلچين كد و خروجي دستور اين چنين است و تمام خروجي ها در فونت پهناي ثابت و دستور مكتوب كاربر به صورت bold هستند:
-تمام دستورات و نام هاي برنامه در اين سند در حالت bold هستند:
-تمام item سيستم مانند سخت افزار و مولف دروني kernel و item  سيستم انژاي مانند روابط حلقه اي كه در حالت italic آمده اند 
-خروجي كامپيوتر به شكل this way در متن ظاهر مىشوند .
-نام فايل و مسير در سيستم فايل به شكل ….
فصل 1 : مقدمه
1-1 : چرا اين سند نوشته شد : 
من فضاي خالي بزرگي را در HOW TOS  يافتم و در آنجا اطلاعات در مورد iptable و نقش Netfilter در linux 1/4x kernel جديد كافي نبود . در بين آنها مىخواهم به سوالاتي پاسخ دهم كه در مورد احتمال جديد مانند مطابق حالت بوده اند . بخش اعظم آن به صورت فايل rc…. است كه در دست نوشته etc…. آمده است . اين فايل اصولاً بر اساس ارتقاي idowt. است .
يك دست نوشته كوچك در مورد اجراي برنامه و راه اندازي سيستم به صورت rc…. در دسترس است . 
2-1 : چگونگي نوشتن : 
من با مارك باكر و ديگران در سيستم Netfilter مشورت كردم . بسياري از آنها در اين اثر مستند به من كمك نموده اند و در اين جا سعي كرده ام از سايت Fr.zentux.Net خود استفاده كنم . اين سند فرآيند نصب را مرحله به مرحله نشان مىدهد و در مورد طرح iptables است . من مثالهاي فايل re.Firewall و مثالهاي يادگيري استفاده از iptables را نيز ارائه كرده ام در اين جا بايد تابع زنجيره هاي اصولي باشيد و آنها را در كنار هم قرار دهيد . به اين ترتيب سند مىتواند آماده شود و روش منطقي تر را نشان دهد . هر زمان كه اين درك مشكل باشد به اين سند مراجعه كنيد . 
3-1 : اصطلاحات مورد استفاده در سند :
اين سند داراي اصطلاحاتي است كه به تشريح نياز دارند قبل از اينكه آنرا مطالعه كنيد . در اين بخش توصيف آنها و چگونگي انتخاب آنها در سند آمده است . 
ترجمه آدرس شبكه مقصد - DNAT - روش ترجمه آدرس IP مقصد در بسته اشتاره دارد و يا تغيير آنرا نشان مىدهد . اين با SNAT استفاده شد و به كاربرها در به اشتراك گذاري آدرس IP اينترنت كمك مىكند و خدمات سرويس دهنده را ارائه مىنمايد. اين روند با تعيين port متفاوت با آدرس IP عملي است و مسير linux را براي ارسال ترافيك نشان مىدهد .
جريان- اين اصطلاح به روابط ارسال و دريافت بسته ها در رابطه با روش جديد اشاره دارد . اصولاً اين اصطلاح براي يك نوع ارتباط به كار مىرود كه دو يا چند بسته را در دو جهت ارسال مىكند . در TCP اين به معناي ارتباطي است كه يك SYN را ارسال مىكند و سپس با SYN/ACK جواب مىدهد ولي ارتباط ارسالي SYN و جواب ميزبان ICMP نيز مهم است . به عبارت ديگر از اين اصطلاح به خوبي استفاده نمي‌كنم . 
SNAT - ترجمه آدرس شبكه منبع اين اصطلاح به روش ترجمه آدرس منبع به ديگري اشاره دارد . اين براي چندين ميزبان وجه اشتراك گذاري آدرس IP اينترنت به كار ميرود زيرا نقص آدرس IP در IP 74 مطرح است ( IP 74 اين را حل مىكند ) 
 حالت - اين اصطلاح بحالت بسته طبق پروتكل كنترل انتقال RFC 793 اشاره دارد و در Netfilter/iptable به كار مىرود . توجه كنيد كه حالات دروني و خارجي تابع ويژگي RFC 793 است . دليل اصلي آن است كه Netfilter بايد چندمين فرضيه در مورد ارتباط و بسته ها ارائه كند . فضاي كاربر - اين اصطلاح به هر چيز كه در خارج kernel روي دهد اشاره دارد به عنوان مثال تحريك iptable-h در خارج kernel است ولي iptable - A Forward p - tcp jAce Ept در kernel است زيرا قانون جديد به مجموعه قوانين اضافه مي‌شود . 
فضاي kernel - اين نكاتش برخلاف فضاي كاربر است اين اقدامات را در kernel نشان مىدهد و همه در خارج آن .
دسته بندی: مهندسی » مهندسی کامپیوتر

تعداد مشاهده: 1485 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: Word

تعداد صفحات: 56

حجم فایل:412 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 56 صفحه، قابل ویرایش.