تحقیق آموزش فتوشاپ

دسته بندي : مهندسی » مهندسی کامپیوتر
دانلود تحقیق با موضوع آموزش فتوشاپ،
در قالب word و در 48 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
فتوشاپ 5/5 جديدترين نگارش برنامه ايست كه از سال 1987 به بعد بعنوان ابزار استاندارد كار بر روي تصاوير شناخته شده است. اين نگارش جديد امكانات بسياري جديدي را عرضه كرده است كه شامل: ابزارهاي جديد و برگرداندن تصاوير به قبل از اجراي دستورات مي‌شود (در اين نگارش فتوشاپ حتي اگر يك تصوير ذخيره يا save شده باشد باز هم مي‌توان تغييرات بوجود آمده در آن را غيراجرايي يا undo كرد علاوه بر اين مديريت رنگها پشتيباني از كانالهاي 16 بيتي و امكانات تايپي اين نگارش بهبود قابل ملاحظه‌اي پيدا كرده است. اگر شما با نگارشهاي قبلي اين نرم‌افزار كار كرده‌ايد از امكانات قدرتمند جديد نگارش 5/5 آن شگفتزده خواهيد شد. اما اگر اين اولين مرتبه آشنايي شما با اين نرم‌افزار است متوجه خواهيد شد كه اين نرم‌افزار همه انتظارات شما را برآورده خواهد كرد. اولين و بزرگترين شگفتي براي افرادي كه براي اولين‌ مرتبه با فتوشاپ 5/5 كار مي‌كنند آن است كه متوجه مي‌شوند كه محيط تصويري اين برنامه به آن پيچيدگي و دشتواري كه در ابتدا ممكن است به نظر برسد نيست. اگر قبلاً با هر يك از نرم‌افزارهاي شركت  Adobe(كه فتوشاپ را طراحي كرده است) كار كرده باشيد بلافاصله متوجه مي‌شويد كه محيط تصويري فتوشاپ براي شما آشناست. اما اگر اين اولين برنامه‌اي است كه در زمينه كارهاي گرافيكي با آن كار مي‌كنيد بهتر آن است كه فصلهاي اين كتاب را فصل به فصل به ترتيب مطالعه كنيد.
اگر بخواهيم صدافت داشته باشيم بايد بگوييم كه شما نمي‌توانيد ظرف يك روز مطالعه به يك متخصص فتوشاپ تبديل شويد اما اين كتاب ( كه نام اصلي آن ((خودآموز 24 ساعته فتوشاپ)) است) باعث مي‌شود كه ظرف 24 ساعت يا بيشتر سرگرم باشيد. اين كتاب به 24 فصل تقسيم شده كه براي مطالعه هر كدام از آنها يك ساعت وقت در نظر گرفته شده است. البته مطالعه بعضي از فصول بيش از يك ساعت و مطالعه بعضي ديگر كمتر از يك ساعت وقت لازم دارد. اما در هر صورت اگر اراده كنيد حداكثر ظرف دو روز مي‌توانيد اين كتاب را مطالعه كنيد.
اما بهترين روش آن است كه بين هر دو درس يك تا دو ساعت فاصله در نظر گرفته و در اين فاصله آنچه را كه در‌ آن درس فرا گرفته‌ايد تمرين كنيد و دقيقاً آنچه را كه با كليك كردن يك دستور اجرا مي‌شود بررسي كنيد.
دسته بندی: مهندسی » مهندسی کامپیوتر

تعداد مشاهده: 2999 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: Word

تعداد صفحات: 48

حجم فایل:154 کیلوبایت

 قیمت: 50,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 48 صفحه، قابل ویرایش.