تحقیق شبكه در ویندوز

دسته بندي : مهندسی » مهندسی کامپیوتر
دانلود تحقیق با موضوع شبكه در ویندوز،
در قالب word و در 15 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
مقدمه 
پيشرفت محاسبات در كامپيوتر بستگي به شبكه دارد اين وضعيت قطعا ادامه پيدا ميكند. امروزه ، خدمات شركت نرم افزارهاي Windows 2000 رو به پيشرفت است و اغلب آنها جايگزين شبكه سخت افزارهاي مشخص ، كليدهاي تلفن ، تجهيزات كنفرانس هاي ويدئويي و حتي خود تلفن شده است .
مسيريابي و دستيابي از راه دور به مشتركين اجازه مي دهد تا از طريق خط هاي تلفن هاي معمولي با اين شبكه ارتباط برقرار كنند. و همچنين به خدمات دهندگان اينترنت اين اجازه را ميدهد كه مشتريان آنها با اينترنت ارتباط برقرار كنند و مهمتر از همه اينكه تمام اين خدمات در كمال صحت ، قابل مقياس ، دقيق و انعطاف پذير تامين مي شود.
The Telephony API به توسعه دهندگان كمك مي كند تا خدمات دهندگان Windows 2000 را به شبكه هاي صدا وصل كند. از آنجاييكه تكنولوژي هنوز هم در حال پيشرفت است ، مديراني كه Windows  شبكه ها را نصب مي كنند خود را با استفاده از مزاياي Thelephony API تنها بوسيله اضافه كردن يك نرم افزار آماده مي كنند.
كنفرانسهاي ويدئويي و شنيداري در آينده ساختاري از خدمات دهندگان Windows 2000 هستند و خدمات رسانه هاي ويندوزها با يك سيستم عمل كننده مشكل ميگيرد و به همه كساني كه نرم افزار را خريداري مي كنند اجازه ميدهد كه از مزاياي تكنولوژي هاي رسانه هاي پيشرفته رايج بهره ببرند. اين بخش تكنولوژي ها را معرفي مي كند و پس از خواندن اين بخش شما درك خوبي از اينكه چه تكنولوژي موجبات سوددهي سازمان شما را فراهم مي كند خواهيد داشت .

دسته بندی: مهندسی » مهندسی کامپیوتر

تعداد مشاهده: 1059 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: Word

تعداد صفحات: 15

حجم فایل:132 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 15 صفحه، قابل ویرایش.