تحقیق تخصص شبكه و مدرك CCNP

دسته بندي : مهندسی » مهندسی کامپیوتر
دانلود تحقیق با موضوع تخصص شبكه و مدرك CCNP،
در قالب word و در 8 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
مدرك +Network مربوط به آشنایی اصولی و پایه‌ای با مفاهیم اساسی شبكه است و مدرك CCNA مربوط به برپایی و پیكربندی شبكه‌های مبتنی بر تجهیزات سیسكو كه كمتر از یكصد كلاینت در شبكه دارند.
مدرك +Network مربوط به آشنایی اصولی و پایه‌ای با مفاهیم اساسی شبكه است و مدرك CCNA مربوط به برپایی و پیكربندی شبكه‌های مبتنی بر تجهیزات سیسكو كه كمتر از یكصد كلاینت در شبكه دارند. در این شماره قصد داریم مدرك مقطع بالاتر شركت سیسكو برای شبكه‌های بزرگتر را معرفی كنیم. لازم به یادآوری است كه منابع مورداستفاده این مقاله، سایت شركت سیسكو، مجلات الكترونیكی مربوط به كسب مدرك و راهنمای موسسه آموزشی كاریار ارقام می‌باشد. 
معرفی 
CCNP یك مدرك رده بالای مهندسی شبكه است. افرادی كه صاحب مدرك مذكور شوند قادر خواهند بود شبكه‌های بزرگ كامپیوتری كه بین صد تا بیش از پانصد كامپیوتر دارند، را نصب، پیكربندی و عیب‌یابی نمایند. این نوع شبكه‌ها كه عموماً در كارخانجات صنعتی بزرگ مراكز عظیم تجاری و همچنین سازمان‌های بزرگ مستقر هستند، برخلاف شبكه‌های محلی كوچك و شبكه‌های دفتری، به دلیل نوع استفاده، تعداد كاربران زیاد و نقشی كه در پیشبرد اهداف نهایی آن سازمان ایفا می‌كنند، از حساسیت و اهمیت حیاتی برخوردارند. لذا افرادی كه با كسب مدرك CCNP پا به عرصه پرداختن به این‌گونه شبكه‌ها می‌گذارند نسبت به دارندگان مدارك دیگری چون CCNA، اهداف بزرگتر و به دنبال آن مشكلات و دردسرهای بیشتری را پیش‌رو دارند. در عوض، این افراد از لحاظ موقعیت شغلی در رده‌های بالاتر، از لحاظ حساسیت نقشی كه به عهده دارند دارای مسؤولیت خطیرتر، و از لحاظ درآمد، وضعیتی مطلوبتر از سایر دست‌اندركاران طراحی و نصب شبكه دارند. به‌طور كلی CCNP مدركی است كه چیزی را جهت دستیابی داوطلب به فناوری روز شبكه‌های بزرگ كم نمی‌گذارد.
دسته بندی: مهندسی » مهندسی کامپیوتر

تعداد مشاهده: 622 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: Word

تعداد صفحات: 8

حجم فایل:135 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 8 صفحه، قابل ویرایش.