تحقیق تکنولوژی های DVD و WiFi و ADSL

دسته بندي : مهندسی » مهندسی کامپیوتر
دانلود تحقیق با موضوع تکنولوژی های DVD و WiFi و ADSL،
در قالب word و در 10 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
در اختیار داشتن سرعت همان چیزی است که همیشه در پی آن هستیم. فن‌آوری ADSL پاسخی است به آنها که به سرعت احتیاج دارند تا با استفاده از آن زودتر به هدف برسند، و از دیگر روشهای دسترسی با استفاده از مودم‌ها و خط‌های تلفن به ستوه آمده‌اند و در پی آن هستند تا با استفاده از این راهکار و با سرعت مطلوب به پاسخ خود برسند.
فن‌آوری ADSL 
در اختیار داشتن سرعت همان چیزی است که همیشه در پی آن هستیم. فن‌آوری ADSL پاسخی است به آنها که به سرعت احتیاج دارند تا با استفاده از آن زودتر به هدف برسند، و از دیگر روشهای دسترسی با استفاده از مودم‌ها و خط‌های تلفن به ستوه آمده‌اند و در پی آن هستند تا با استفاده از این راهکار و با سرعت مطلوب به پاسخ خود برسند. ADSL تکنولوژی جدیدی است که بر بستر کابل تلفن قدیمی و آشنای خودمان عمل می‌کند. نصب یک سیستم ویژه در داخل پست مخابراتی هر منطقه، مشترکین تلفن آن منطقه را به سادگی و بدون نیاز به هر نوع دخل و تصرف سخت‌افزاری و یا نرم‌افزاری، از این سرویس بهره‌مند می‌نماید. 
از این ساده‌تر ممکن نیست 
این تکنولوژی بهترین و بیشترین سرعت را بدون نیاز به تدارک زیرساختهای جدید ممکن ساخته است. استفاده از سیم‌کشی‌های موجود تلفن بدون نیاز به اتصال به دستگاه‌های حجیم و پیچیده، کار مصرف‌کننده را بسیار راحت می‌نماید. برای داشتن یک اتصال ADSL در محل مصرف‌کننده تنها نیاز به یک مودم ویژه است. پس از برقراری ارتباط، تنها هزینه ثابت خط ADSL به شکل ماهانه و با توجه به پهنای باند دریافتی به عنوان هزینه دریافت می‌شود. در حالیکه از ارتباط ADSL استفاده می‌کنید ارتباط تلفنی شما همیشه آزاد و در دسترس است. هزینه تلفن تنها در صورت استفاده از تلفن محاسبه می‌شود و ربطی به استفاده از خط ADSL ندارد. 
DSL چیست 
دسته بندی: مهندسی » مهندسی کامپیوتر

تعداد مشاهده: 1355 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: Word

تعداد صفحات: 10

حجم فایل:143 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 10 صفحه، قابل ویرایش.