تحقیق بهینه سازی فایل های PDF

دسته بندي : مهندسی » مهندسی کامپیوتر
دانلود تحقیق با موضوع بهینه سازی فایل های PDF،
در قالب word و در 6 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
یکی از مزیت های کلی این نوع فایل ها این است که تقریبا هر نوع داده ای را می توان بدون نگرانی از تغییر آن ها، درون این فایل ها قرار داد. همچنین محتویات این فایل ها توسط هر کسی که برنامه Acrobat Reader را داشته باشد، به راحتی قابل دسترسی است.
بررسی ها سبب شده است که بیشتر از گذشته به موفقیت فایل های Adobs PDF اذغان کنیم. یکی از مزیت های کلی این نوع فایل ها این است که تقریبا هر نوع داده ای را می توان بدون نگرانی از تغییر آن ها، درون این فایل ها قرار داد. همچنین محتویات این فایل ها توسط هر کسی که برنامه Acrobat Reader را داشته باشد، به راحتی قابل دسترسی است. اما استفاده از این روش همیشه هم نمی تواند مشکل گشای شما باشد، به طور مثال وقتی حجم این نوع فایل ها بی اندازه زیاد می شود، دیگر استفاده و انتقال آن ها کار آسانی نخواهد بود و این امر وقتی دردسر سازتر می شود که شما باید فایل PDF خود را بدون از دست دادن کیفیت محتوای آن ها، به فرد مورد نظر یا رایانه مقصد انتقال دهید. تا او بتواند به راحتی از فایل شما استفاده کند. ساخت فایل PDF با برنامه های گوناگونی میسر است. بیشتر برنامه های نشر رومیزی و برنامه های گرافیکی و برخی برنامه های پردازشگر متون، می توانند این نوع فایل را بسازند. اما اگر برنامه ای که هم اکنون از آن استفاده می کنید. به طور عادی قادر به ساخت آن ها نیست، می توانید با تهیه برنامه Acrobat Reader این فایل ها را به راحتی بسازید. با هر نرم افزاری که فایل PDF را می سازید، باید به سه مورد اندازه فایل، کیفیت و قابلیت فشرده سازی توجه کنید تا بتوانید بهترین PDF را بسازید. در این مقاله نه روش مختلف را برای بهینه سازی این فایل ها به شما معرفی خواهیم کرد
انتخاب یک Preset 
اگر شما با مفاهیمی از قبیل، وضوح تصویر، تغییر حجم تصویر در هنگام تبدیل نوع آن، و فشرده سازی آشنا باشید. خواهید توانست با انتخاب یک Preset مناسب در برنامه خود یک فایل بهینه ایجاد کنید، مثلا برنامه Adobe In Desingn هفت خروجی Preset را از صفحه نمایش تا انتشار به شما معرفی می کند. 
انتخاب نوع خروجی PDF 
یک مسئله مهم و حساس در اسناد عکس دار، تنظیم درست وضوح تصویر است که در کیفیت و حجم فایل PDF تاثیر به سزایی دارد. شما باید بدانید که خروجی نهایی فایل PDF شما به چه صورت خواهد بود، آیا تنها قرار است که کاربر آن را در صفحه نمایش ببینید یا باید آن را چاپ کند. صفحات رایانه ها، اغلب تصاویر با وضوح ۷۲dpi را خوب نشان می دهند و این وضوح حجم زیادی را نیز اشغال نمی کند. ولی در مقایسه با آن ها، چاپگرها خروجی ای برابر ۳۰۰dpi یا بالاتر دارند. که اگر اسناد عکس دار خود را با همان وضوح ۷۲dpi چاپ کنیم، تصاویر به صورت نقطه به نقطه و غیرشفاف چاپ خواهند شد. اگر هم وضوح تصویر را تا ۳۰۰dpi بالا می برید، مقدار قابل توجهی به حجم فایل شما افزوده می گردد. اگر فایل PDF شما برای استفاده در صفحه نمایش ساخته می شود. قبل از آن که اقدام به پخش آن کنید، بهتر است آن ها را چاپ و کیفیت آن ها را ارزیابی کنید. اگر واقعا به کیفیت بالای چاپ احتیاج دارید، بهتر است که دو نسخه از یک PDF تهیه کنید، یکی برای صفحه نمایش که حجم کمتری دارد و دیگری برای چاپ که حجم بیشتر و کیفیت بهتری دارد. 
تنها یک بار فشرده کنید! 
فشرده کردن تصویرها در فایل های حاوی تصاویر، می تواند کمک خوبی برای شما باشد تا این که حجم فایل را کم کنید. این امکان وجود دارد که هر یک از خروجی های برنامه ساخت محتویات ( Content Cretion Program ) را فشرده کنید یا بعدا داخل خود Acrobat آن ها را فشرده نمایید. اگر شما در دو مرحله تصویرتان را فشرده کنید، با این که ترفند خوبی برای کاستن حجم فایل به نظر می رسد، ولی این کار سبب می شود فایل شما افت کیفیت قابل ملاحظه ای پیدا کند. بنابراین بهتر است فایل خود را تنها در تولید PDF نهایی فشرده کنید. بهترین راه هم برای تولید فایل تولید فایل نهایی استفاده از ابزارهای معمولی خود برنامه ساخت محتویات است که می توان از آن استفاده کرد و یا خود Acrobat یا بدون فشرده سازی از برنامه ساخت محتویات PDF تان بگیرید و بعد در نهایت در Acrobat آن را فشرده کنید. 
دسته بندی: مهندسی » مهندسی کامپیوتر

تعداد مشاهده: 1252 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: Word

تعداد صفحات: 6

حجم فایل:131 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 6 صفحه، قابل ویرایش.