تحقیق بلوتوث

دسته بندي : مهندسی » مهندسی کامپیوتر
دانلود تحقیق با موضوع بلوتوث،
در قالب word و در 19 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
بلوتوث يك فناوري بي سيم كوتاه برد است كه به تلفنهاي همراه ، PDA ، كامپيوترها ، دستگاههاي ضبط و پخش استريو ، لوازم خانگي ، اتومبيلها و همه وسايل ديگري كه مي توانيد ارتباط آنها را با يكديگر فكر كنيد امكان ارتباط مي دهد…در اين مقاله قصد داريم تا از ابتدا تا انتهاي بلوتوث را به شما معرفي کنيم. 
به دنياي بلوتوث خوش آمديد :
به تازگي پس از يك سمينار عصرانه به خانه باز گشته ايد. کامپيوتر Notebook تان در كيف تان قرار دارد ، PDA خود را به كمر بسته ايد ، و تلفن همراه تان در جيب جاي دارد. در سمينار امروز يادداشتهايي را در Notebook خود نوشته ايد . همين كه به خانه مي رسيد و از كنار چاپگر جوهر افشان خود عبور مي كنيد ، Notebook ، چاپگر را پيدا مي كند و به طور خودكار يادداشتهاي سمينار را به چاپگر ارسال مي كند و آنها روي كاغذ چاپ مي شوند . درهمين حال ، PDA شما كامپيوتر روميزي را تشخيص مي دهد و درخواست مي كند كه دفتر تلفن و برنامه روزانه شما Update شود . هم چنين همه پيامهاي ايميلي را كه ارجهيت آنها را تعيين كرده ايد درخواست مي كند. 
همه اين كارها در زماني رخ مي دهد كه كت خود را در مي آوريد و براي نوشيدن يك نوشابه به طرف يخچال مي رويد . در عرض چند دقيقه ، تلفن همراه شما بوق مي زند تا به شما اطلاع دهد كه عمليات چاپ يادداشتها تمام شده است . به طرف چاپگر رفته و يادداشتها را مي خوانيد بلافاصله پس از آن PDA شما بوق مي زند تا به شما بگويد كه دفترچه تلفن و برنامه روزانه شما را Update كرده است و شما ايميل جديد داريد. 
وظيفه بلوتوث چيست ؟
بلوتوث يك فناوري بي سيم كوتاه برد است كه به تلفنهاي همراه ، PDA ، كامپيوترها ، دستگاههاي ضبط و پخش استريو ، لوازم خانگي ، اتومبيلها و همه وسايل ديگري كه مي توانيد ارتباط آنها را با يكديگر فكر كنيد امكان ارتباط مي دهد. 
در ادامه شما را با تاريخچه و چگونگي شکل گيري و انتخاب نام بلوتوث آشنا خواهيم نمود…
دسته بندی: مهندسی » مهندسی کامپیوتر

تعداد مشاهده: 1250 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: Word

تعداد صفحات: 19

حجم فایل:141 کیلوبایت

 قیمت: 20,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 19 صفحه، قابل ویرایش.