تحقیق تاسیسات حرارتی و برودتی

دسته بندي : مهندسی عمران » سایر
دانلود تحقیق با موضوع تاسیسات حرارتی و برودتی،
در قالب word و در 21 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
دماي طرح خارج : 
دماي طرح خارج عبارت است از ميانگين حداقل دماي خارج در زمستان كه توس سازمان هواشناسي طي چند سال ثبت گرديده است . البته ممكن است در بعضي از روزهاي زمستان دما از دماي ميانگين پايين تر رود ولي انجام محاسبات بر اساس شرايطي كه بندرت اتفاق مي افتد موجب افزايش غير ضروري ظرفيت دستگاه هاي گرم كننده خواهد شد . 
-دماي طرح داخل : 
شرايط طرح داخل از نظر دما و رطوبت نسبي در ساختمان هاي مسكوني و تجاري بر پاية شرايط آسايش انسان درنظر گرفته مي شود در تعيين شرايط طرح داخلدر ساختمان هاي مسكوني و تجاري علاوه بر توجه به احساس راحتي ساكنينش بايد دقت نمود كه تغيير شرايط طرح در بخش هاي مختلف ساختمان نسبت به يك ديگر يا نسبت به هداي خارج بصورت ملاين و تدريجي صورت گيرد تا بر روي سلامتي انسان زيان بخش نداشته باشد .
تعيين دماي فضاي گرم شده ( توالت و راه پله ) : 
مقادير ارائه شده در جداول برابر اتاق ها يا فضاهايي است كه مي خواهيم با وسايلمختلف از قبيل دياتدر يا فن كريل آنها را گرم كنيم ، در حالي كه در هر ساختمان اتاق ها يا فضاهايي وجود دارند كه قصد گرم كردن آنها را بدين صورت نه اينكه اگر در مجاورت ااقي كه با حرارتي آن را محاسبه مي كنيد اتاق گرم نشده اي وجود داشته باشد دماي آن را بصورت زير محاسبة مي كنيم . 

دسته بندی: مهندسی عمران » سایر

تعداد مشاهده: 995 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: Word

تعداد صفحات: 21

حجم فایل:642 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 21 صفحه، قابل ویرایش.