تحقیق تغيير در كاركرد تلفن سكه‌‌اي BT

دسته بندي : مهندسی » مهندسی مکانیک
دانلود تحقیق با موضوع تغيير در كاركرد تلفن سكه‌‌اي BT،
در قالب word و در 14 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
ويترين
براي درك اينكه چرا اين پيش شرط ها يا پيش نيازهاي ساده مربوط به موفقيت كسب و كار در اواخر دهه 1980 حاصل نشدند بايد سابقه و پيش زمينه BT‌ را در آن زمان درك كنيم. BT‌ در سال 1984 و با تصويب ماده تا ؟؟؟ مخابرات خصوصي شده و مجوز BT  صادر شد. نهاد تنظيمي (OFTEL) تشكيل شده و مدير كل با پذيرش حفظ منافع مشتريان و تضمين رعايت شرايط مجوز توسط دارند آن مجوز انتخاب شد.
يكي از شرايط مجوز آن بود كه BT بايد خدمات تلفن همگاني را حفظ مي كرد و در شرايط مجوز آمده بود كه هيچكدام از باجه هاي تلفن سكه اي نبايد بدون اعلام قبلي به مسئولين محلي و OFTEL برداشته يا حتي جابجا شود و هدف آن تضمين اين امر بود كه تلفن هاي سكه اي در جامعه و نيز در مناطق روستايي فقط شوند. 
سرويس تلفن سكه اي بعنوان بخشي از تعهد اجتماعي BT‌در نظر گرفته شده و مي‌شود و به هنگام بررسي حذف يا عدم حذف تلفن هاي سكه اي از خيابانها نمي‌توانيم مسائل تجاري معمول را در مورد آن اعمال كنيم. 
در سه سال اول بعد از خصوصي سازي، BT تلاش زيادي صرف تمركز بر بهبود عملكرد كسب و كار اصلي، عرضه روش تجاري تر در انجام اين كسب و كار و آماده‌كردن شركت براي مبارزه در عرصة رقابتي كرد. در اين شرايط شايد بتوان درك كرد كه خدمات تلفن سكه اي كه هميشه ضرر مي‌كرد و در حال حاضر تعهد اجتماعي خوانده مي شد توجه مدريت را در حد بسيار كمي به خود جلب كرد. 
البته آنچه بيش از حد مورد توجه قرا گرفت اين واقعيت بود كه براي تمامي مشتريان در بريتانيا و در واقع بازديدكنندگان خارجي بريتانيا، تلفن سكه اي در خيابان ويترين شركت بود. اگر اين ويترين كثيف بوده يا استفاده از آن نانوثانيه باشد احتمال دارد مشتريان فكر كنند كه كل شركت چنين وضعيتي دارد. ‌

دسته بندی: مهندسی » مهندسی مکانیک

تعداد مشاهده: 1521 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: Word

تعداد صفحات: 14

حجم فایل:137 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 14 صفحه، قابل ویرایش.