تحقیق هدف از فیلم دیدن از زبان آمار

دسته بندي : علوم پایه » آمار
دانلود تحقیق با موضوع هدف از فیلم دیدن از زبان آمار،
در قالب word و در 20 صفحه، قابل ویرایش.


فهرست : 
مقدمه
خلاصه
جمع آوري داده‌ها ،‌ارزيابي مشكلات ، منابع
جدول 1، 2، 3
جدول 4، 5
نمودارهاي جدول شماره 1
نمودارهاي جدول شماره 2
نمودارهاي جدول شماره 3
نمودارهاي جدول شماره 4
نمودارهاي جدول 5
نتيجه‌گيري
سوالات مربوطه

بخشی از متن تحقیق:
در قرن جديد مردم دنيا بيش‌تر از گذشته به تماشاي فيلم‌ها و سريال‌ها مي‌نشينند . تنوع اين فيلم‌ها ، آنقدر زياد است كه حتي مي شود آنها را به راحتي نقد كرد يا آن را حمايت كرد از اين رو توجه به گرايش مردم جهان به ديدن فيلم‌ها و سريال‌ها وجهت‌گيري جوامع از اين قبيل ، كه برخي براي اوقات فراغت و تفريح و برخي براي عبرت گرفتن و برخي براي متحول شدن به ديدن آن مي‌پردازند . از اين رو ما به پرداختن بعضي ازعوامل مي‌پردازيم . 
 خلاصه 
اغلب مردم به ديدن فيلم مي‌پردازند و فكر مي‌كنند كه ديدن فيلم مي‌تواند جايگزين خوبي براي اوقات فراغت فردي و خانوادگي و يا الگوگيري و عبرت گرفتن آنها در زندگي شوند. 
برخي با تماشاي فيلم شخصيت اصلي داستان را الگويي براي خود قرار داده و سعي مي‌كند كه خود را همانند او بسازد . چه خوب و چه بد ، در واقع تحت تاثير شخصيت فرد قرار گرفته و به زندگي او جهت مي‌دهد كه دراين جا ما به اين سوال مي‌پردازيم كه « هدف و مقصود واقعي ما از ديدن فيلم چيست » . 
باتوجه به محدوديت‌ها به اين سوال جامعه‌ي آماري را دانش آموزان دوم دبيرستان تزكيه در نظر گرفته‌ايم و تعداد 40 نفر در اين جامعه آماري به عنوان نمونه انتخاب كرده‌ايم كه از هر كلاس به طور متوسط حدود 7 نفر انتخاب شده‌اند كه اينك به بررسي اين موضوعات مي‌پردازيم .
جمع آوري داده‌ها 
همان گونه كه در خلاصه ذكر شد ، تعداد 40 نفر از دانش آموزان پايه دوم دبيرستان تزكيه به عنوان نمونه انتخاب گرديد و جمع آوري داده‌ها از طريق پرسشنامه به طور كتبي نوشته شده است .
ارزيابي مشكلات 
1- محدوديت زماني 2- تعداد كافي نبودن نفرات فقط از دانش آموزان هم سن كلاس دوم آمارگيري شده است .3- دقيق نبودن پاسخ‌‌ها: شايد برخي از افراد به ميل خود پرسشنامه را پر نكرده بودند . شايد به طور شفاهي سوال مي‌شد بهتر بود .
دسته بندی: علوم پایه » آمار

تعداد مشاهده: 1188 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: Word

تعداد صفحات: 20

حجم فایل:243 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 20 صفحه، قابل ویرایش.