پاورپوینت شبکه های اجتماعی چیست؟

دسته بندي : عمومی » سایر
دانلود پاورپوینت با موضوع شبکه های اجتماعی چیست؟،
در قالب ppt و در 18 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
شبکه های اجتماعی به یکی از بزرگترین و تاثیر گذارترین بخش های وب تبدیل شده اند، اما با وجود آنکه در جهان غرب (به ویژه در میان جمعیت جوانتر) شایع است، هر کس از آن استفاده نمی کند یا آن را درک نمی کند.
ماهیت باز بودن شبکه های اجتماعی ممکن است فقط به سردرگمی اضافه شود. پس از وارد شدن به یک شبکه اجتماعی، با پاسخ دادن به چند سؤال اساسی، سؤال آسان است، و به تعجب می پردازید که چه کاری انجام می دهید.
شبکه های اجتماعی: یک درک ساده
شاید ساده ترین راه برای درک شبکه های اجتماعی این است که آن را مانند دبیرستان فکر کنید. شما در مدرسه دوستان داشتید و شما چند نفر را میشناختید، حتی اگر با همه آنها دوست نباشید، اما احتمالا شما همه را نمی شناسید.
اگر تا به حال به یک مدرسه جدید منتقل شده اید، یا اگر می توانید تصور کنید که به یک مدرسه جدید بروید، بدون دوستی شروع می کنید. پس از حضور در کلاس ها، شما شروع به ملاقات با افراد می کنید، و هنگامی که با آنها ملاقات می کنید، شروع به همکاری با افرادی می کنید که دارای منافع مشابه هستند.
شروع کار با شبکه های اجتماعی بسیار شبیه شروع یک مدرسه جدید است. در ابتدا، شما هیچ دوستی ندارید، اما همانطور که شما به گروه ها پیوستید و شروع به ملاقات با افراد جدید می کنید، لیستی از افرادی که با علائق مشابهی هستند ایجاد می کنید.
حضور در منزل شغلی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کسب و کار در منطقه شما، همچنین یک شکل از شبکه های اجتماعی است. شما ممکن است شنیده باشید که شبکه های اجتماعی در پیدا کردن کار مهم است. این درست است که دانستن افراد (اجتماعی) و برقراری ارتباط با آنها (شبکه سازی) می تواند به شما کمک کند تا کار را آسان تر از کسی انجام دهید که در این مسیر نباشد.
در زمینه اینترنت، این چیزی است که شبکه های اجتماعی، به جز آنلاین است.
شبکه های اجتماعی مبتنی بر ساختار خاصی است که به افراد امکان می دهد که هر دو خود را بیان کنند و افراد با منافع مشابهی را ببینند. در زیر چند عنصر رایج در بسیاری از وب سایتهای شبکه اجتماعی یافت می شود.
یک نمایه عمومی
این قطعه کوچک خود را از املاک و مستغلات دیجیتال که در آن شما به جهان در مورد خودتان بگویید. پروفایل ها حاوی اطلاعات اساسی مانند عکس (معمولا از خودتان)، زیست محیطی کوتاه، محل سکونت، وب سایت و گاهی اوقات سوالاتی است که می تواند شخصیت شما را توصیف کند (مثلا بازیگر مورد علاقه یا کتاب شما).
شبکه های اجتماعی اختصاص یافته به یک موضوع خاص مانند موسیقی یا فیلم ممکن است سوالات مربوط به آن موضوع را مطرح کنند. به این ترتیب وب سایت های دوستیابی را می توان به عنوان وب سایت های شبکه های اجتماعی مشاهده کرد زیرا آنها با افرادی که به دنبال چیزهایی هستند که شما هستند، شبکه می کنند.
دوستان و پیروان
دوستان و پیروان قلب و روح شبکه های اجتماعی هستند - پس این دقیقا همان مولفه اجتماعی است.
آنها اعضای وب سایت هستند که شما اعتماد می کنید تا آنها بتوانند نظرات خود را در نمایه خود بفرستند، آنچه را که شما به صورت آنلاین ارسال کرده اید بشنوید و پیام های شما را بفرستید
دسته بندی: عمومی » سایر

تعداد مشاهده: 528 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: PPT

تعداد صفحات: 18

حجم فایل:1,014 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب ppt و در 18 اسلاید، قابل ویرایش.