پاورپوینت درس ششم پیام های آسمان مقطع هشتم نردبان آسمان

دسته بندي : عمومی » دانش آموزی
دانلود پاورپوینت درس ششم پیام های آسمان مقطع هشتم با موضوع نردبان آسمان،
در قالب ppt و در 17 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
امیرمومنان حضرت علی (ع)می فرمایند: ای مردم،مراقب نمازهایتان باشید و خودتان را با نماز به خدا نزدیک کنید.آیا نمیشنوید که وقتی از دوزخیان میپرسند چه چیزی شمارا به دوزخ کشانید، میگویند:ما از نمازگزاران نبودیم؟ به درستی که نماز، گناهان را مانند برگ های پاییزی فرو میریزد و غل و زنجیر گناهان را از گردن ها میگشاید. پیامبرخدا(ص) نماز را به چشمه ی آبی تشبیه کرده است که در برابر خانه کسی جریان داشته باشد و او هر شبانه روز، پنج مرتبه خود را در آن شست و شو دهد؛ پس هرگز آلودگی در بدن او باقی نمیماند.
در میان احکام اسلامی هیچ موضوعی به اندازه ی نماز مورد تاکید و سفارش پیشوایان دین قرار نگرفته است. این عبادت بزرگ از چنان اهمیتی برخوردار است که در سخنان معصومین از آن به عنوان (ستون دین) ، (معراج مو منان ) و (سد محکمی در برابر شیطان) یاد شده است و ترک آن میتواند انسان را به مرز هولناک کفر  و بی ایمانی بکشاند.
آداب نماز : 1-به جا آوردن نماز در اول وقت 2- بر پایی نماز به جماعت 3- پوشیدن لباس های مرتب 4- خواندن اذان و اقامه قبل از نماز 5 – نماز خواندن در مسجد
...

توضیحات:
این فایل قابل ارائه و مناسب برای معلمان، دانش آموزان و اولیای گرامی جهت آموزش و یادگیری در مقطع هشتم بوده و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی رعایت شده است.
دسته بندی: عمومی » دانش آموزی

تعداد مشاهده: 6951 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 17

حجم فایل:82 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب ppt و در 17 اسلاید، قابل ویرایش.